niedziela, 10 grudnia 2017

Aranżacja stołu wigilijnego






5 komentarzy:

  1. Moje kolory świąteczne biel i czerwień, ja bym jeszcze zieleni dodała ;) Bardzo przyjemna aranżacja w klasycznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja ! mam dokładnie takie same podkładki:)Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie udekorowany stół! Świąteczne akcenty, kolory pobudzające apetyt, elegancka zastawa. To będzie wspaniała Wigilia. Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa