niedziela, 19 sierpnia 2012

Ślubne digi cd.



 Kit "Gone with the Wind" by Black Lady Designs

9 komentarzy:

  1. jak zwykle super:) bardzo mi się podobają, tylko pozazdrościć młodym takich pamiątek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace:) zazdroszczę tych umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa oraz sugestię :) (zmiana już nastąpiła)

    serdecznie pozdrawiam :)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam !!
    Zostawiam informację, iż skorzystałam z Twoich freebies, w postaci dodatków do albumu ślubnego :)
    Dziękuję i pozdrawiam !! :) Alcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam !!
    Zostawiam info, iż skorzystałam z Twoich freebies, jako dodatki do albumu ślubnego.
    Dziękuję i pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślubne piękności :)

    Joluś - po raz kolejny dziękuję :* w kilku pracach wykorzystałam Twoje digi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne digi dla mnie to magia;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa