piątek, 20 lipca 2012

Żalę się...

Dzisiaj znów, jak co dzień nie miałam przez dłuższy czas Internetu. Jak już wrócił, to jest taki lichy, że nawet zdjęć na bloga wgrać nie mogę. A chciałam się pochwalić ostatnimi kartkami, które zrobiłam. Może jutro się uda. Tym razem będą zakochane sowy :)

Ostatnio otrzymałam dużo maili związanych z publikowanymi na blogu stempelkami i napisami.
Dziewczyny, korzystajcie z nich do woli. One są darmowe! Jedyny warunek jest taki, że byłoby mi bardzo miło obejrzeć wasze prace z ich użyciem.

Nie wszyscy wiedzą jak je pobrać...

Wystarczy kliknąć w stempelek i go zapisać na komputerze, jak zwykłe zdjęcie.
Pliki są wysokiej rozdzielczości, więc można je powiększać i pomniejszać jak wam pasuje. Są bez tła zapisane w pliku png. Można wstawiać je do Worda i tam je powiększać i pomniejszać, można drukować bezpośrednio. Jak wam wygodniej.

Troszkę się pożaliłam na ten mój nieszczęsny Internet i troszkę wytłumaczyłam.
Gdyby nadal były jakieś problemy, to chętnie pomogę.

Wasze propozycje skrzętnie notuję i staram się na bieżąco realizować ale czasowo też nie wyrabiam. Musicie to zrozumieć.

Dziękuję za każde miłe słowo, które tu zostawiacie. Jest mi bardzo miło z tego powodu.

Cmokam bardzo mocno!
Jola

5 komentarzy:

  1. trzymam kciuki zeby internet szybko wrocil ja przez ostanie 2 tyg tak mialam ze nic nie moglam zrobic i bardzo mnie to denerwowalo. Pod koniec mojego wyjazdu okazalo sie ze to byl problem z ruterem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu ja prawie w każdej pracy mam wykorzystany Twój stempelek i to zaznaczam, są piękne, czekam na datownik...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Jolu! Jest Pani fantastyczną kobietą i szalenie bezinteresowną, skoro dzieli się Pani swoim talentem ze wszystkimi! Dziękuję serdecznie za wszystkie stempelki, pewnie jeszcze nie raz będą inspiracją... Tymczasem zapraszam: http://przepisnarzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na temat internetu to coś wiem ,ja mam taki sam, a zamieszczanie posta trwa pół dnia :(
    Za stempelki bardzo dziękuję, są boskie i ostatnio często po nie sięgam :)
    Efekty pojawiają się na blogu...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale z Twojej strony, że dzielisz się swoją pracą z nami!
    Bardzo gorąco Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa