sobota, 1 sierpnia 2009

Moje FREEBIE w konkursach na różnych forach

Na forum DigiTalement'Scrap użyto mojego "Zestawu zielonego" w wyzwaniu zestawu. Cieszę się bardzo.
Na Forum Digital - Crea użyto mojego "Zestawu Liliowego"...ale niespodzianka. Można bez rejestracji pooglądać prace...są śliczne!
Na Forum Donny użyto w konkursie mój "Zestaw liliowy", milusia niespodzianka!
A to prace konkursowe! Pozwoliłam sobie zabrać zestawienie z Forum Donny!
Na forum Kitiie'Scrap użyto w wyzwaniu mojego "Zestawu Lato"...bardzo mi miło...jeszcze znalazłam kilka for ale o tym innym razem!

Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się w te wakacje zrobić jakieś Freebie, szukam pomysłów i inspiracji...trochę elementów już mam. Myślę , że elementem przewodnim następnego zestawu będą szwy...zobaczymy co z tego wyjdzie!

Postaram się pakować paczki w ZIP, bo miałam kilka maili, że nie można otworzyć zestawów spakowanych w RAR.

Życzę wszystkim odwiedzającym udanego wekendu!!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa