niedziela, 9 listopada 2008

Niespodzianka...

Bardzo miła niespodzianka mnie spotkała. Zostałam wyróżniona i zaproszona do zabawy na najbardziej kreatywny blog... Do zabawy zaprosiła mnie Carolin Narom


The rules:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

A ja zapraszam kolejne 7 osób, a są to:
JPo
doniar
ciacho
Basia
Pixia
anifa
***EVA***

1 komentarz:

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa